Cara Dapat Diskaun

Posted by Norliza Ghaffar | 6:51 AM | 0 comments »

CARANYA
---------

1] Clearkan 'cookies' pada PC anda.

a) Mozilla - pilih tab Tools > Pilih Clear Recent History > Tick pada semua box atau pilih Everything > Klik button Clear Now...

b) Internet Explorer - Pilih tab Tools > Pilih Delete Browsing History > Cari Delete All > Tick Also delete files > Yes

2] Klik pada banner yang disediakan.

3] Setelah melakukan pembayaran, sila email kepada saya di en.raffy@gmail.com beserta maklumat seperti di bawah :

Subjek email : DISKAUN ( Nama Produk Anda Beli )
Nama anda
Bukti pembayaran (tarikh, masa, cara pembayaran)
No. h/p anda

4] Saya akan membuat pengesahan pembelian anda dengan Eruwan Gerry. Setelah disahkan, saya akan menghubungi anda semula.

Nota : Rebat tunai akan dibayar kepada anda setelah tamat tempoh pemulangan wang dan setelah saya menerima wang komisyen saya dari Eruwan Gerry.

0 comments