Pemasaran Tanpa Modal

Posted by Norliza Ghaffar | 3:43 PM | 0 comments »






Pemasaran Tanpa Modal
__________________________________

Pasti Anda tertanya-tanya sama ada adakah
pemasaran Facebook boleh dilakukan jika
tiada modal?

Jawapan saya mudah sahaja...

Sudah tentu BOLEH!

Dalam email ini, saya akan ajar [Nama] bagaimana
untuk melakukan pemasaran tanpa menggunakan modal
walaupun satu sen.

Dengan syarat... Ia memerlukan konsistensi.

Pemasaran yang saya maksudkan ini ialah menggunakan
fungsi Facebook Notes.

========================================
Pemasaran Artikel Melalui Facebook Notes
========================================

Saya yakin [Nama] pasti pernah mendengar teknik
pemasaran ini. Namun apakah teknik rahsia yang
dapat membantu [Nama] melakukan pemasaran yang
efektif?

Rahsianya ialah... "Membantu Rakan [Nama] Membuat
Dalam Membuat Keputusan"

Sebagai contoh, saya menjual ebuku motivasi. Maka
artikel yang bakal saya kongsikan pada Facebook
Notes saya adalah seperti:

- 7 Teknik Meningkatkan Daya Motivasi Anda
- 3 Langkah Mudah Untuk Mencapai Kejayaan Dalam Hidup
- Bagaimana Membina Minda Jutawan

Berdasarkan kajian, penggunaan angka bagi tajuk artikel
dapat menarik perhatian pembaca. Oleh itu, saya amat
sarankan [Nama] menggunakan angka bagi setiap tajuk
artikel.

Di akhir artikel tersebut, [Nama] boleh letakkan laman
web ebuku [Nama] dan menulis ayat persuasif seperti:

"Mohon rujuk laman web ini bagi mengetahui maklumat lanjut"

Walaubagaimanapun, bagi menghasilkan keputusan yang
memberangsangkan, [Nama] perlu lakukan pemasaran ini secara
konsisten.

Jika [Nama] mahu mempelajari lebih banyak teknik pemasaran
percuma melalui Facebook, saya ada kongsikan dalam Facebook
Mania.

[Nama] boleh dapatkan Facebook Mania melalui pautan dibawah:

[+] [Pautan Facebook Mania]

0 comments